Nov 16, 2009

Tragedi 1011!!!

Tetiba...pangggggggggggg!..... aku tersembam menyembah jalan...Ya Allah..
Bang!tolong bang..aku hanya mampu minta tolong pada pemuda yang berteduh
di perhentian bas berhampiran jalan tu...
Hanya Tuhan yang tahu perasaan aku waktu tu..aku mula tringatkan keadaan arwah Fahmi..MasyaAllah..
Hujan lebat waktu tuh..aku yang baru pulang dari pejabat nak bergegas ke Lunas sebentar sbb nk p
bayaq duit lesen..
Mulanya aku berteduh dibawah jejambat..tp memikirkan malamnya aku kena bergegas ke
LandMark utk keje part time..aku pon redah je r..aku memang bawak laju time tuh..
..pecut habis..sampai kat simpang aku xnmpk ada
MyVi nak belok..aku break tapi aku xdpt kawal motor aku yang dah melelong..
lagipon jln licin & ujan lebat..dari aku langgor bOntot myV yg xmantap n rosakkan Wave aku..
aku pon terjatuhla jawabnye..tp ARC aku terkena gak bumper
xcantik MyV tuh..retak cket je..

10 minit kemudian..pas aku redakan diri dari gelabah abes...
Aku : tut tut..hello babah..ayong accident ni..ayong kt Lunas..mai sat!
Babah : Ya Allah..camna leh accident tuh???ayong nih..kalut toi la..tunggu sat abah p sana..
10 minit 13saat kemudian...jeng jeng jeng..
bapak aku datang ngan Petrol Car..dari jauh dah kelip2 lampu kete die..
cam kes besar jer..hehehe..babah aku turun je dari kete..bebel panjang kt aku..huhu..
bla..bla..bla..ayong nih la...bla bla..dan bla bla..
Pas aku bangun dari terbaring atas jln td..aku ngan seluar koyak kt lutut sempat ag g tengok kadaan Wave aku..
nasib baik xterok..side mirror & lampu pecah cket..
aku lagi risau moto dari nyawa kah????hehehe..
Jam 7 aku sampai spital..nurse pelatih cun asal kelate yg cuci luka aku tu service baik punyer..
ok la kan..die concern gak bile aku kata kaki aku pedih..die pon slow down r cuci..thanks Kak Sajidah..
Aku ngan berjaket Adtec nye..cepat2 nk blah dari spital tuh..lama bnor..aku luke ringan jer..
Aku risaukan Wave kecygan aku yg aku tinggal kt restoran berhampiran tmpt kejadian..
So sampai umah je aku suroh Angah (adik aku)
pegi amik moto aku tuh.
huwaaaaa..balik je aku rehat & tertido..bangun dari tido je baru sengal badan aku...
Makkkkkkkkkkkkkkkk..saket..huhuhu..dah xleh nk g keje..dah la byk keje kt opis tuh..huhuh..
Tp alhamdulillah..penyelia aku suruh aku rhat kt umah smpai btol2 baik..



Thanks Miss Zaila..

tO my babah,my mOm,my cu'a..thanks bab membebel kt sy ye..
nOra nih mmg ketegaq piang..ni la akibatnye..padan muka aku..
mak aku memang dah xsedap ati dah sebelum aku jatuh tuh..naluri ibu kan...ayong mintak maap yer
wat mak & babah risau jer..
ha..gelak la kt aku ramai2..huhuhu..
Tragedi ni xkan aku lupe..kaki n tangan aku lebam2 n luke2 cket..tp saket dowh..!!!!
Walau pepon..dlm keadaan capik cket aku tetap g keje n bawak mot0..hehehe..

No comments:

Post a Comment

What u guess?