Nov 30, 2009

fr0m my ♥

Kehadapan sahabat2ku yang sangat ku sayangi...







Dikesempatan ini..
Aku nak pohon ampun dan maaf kepada semua kwn2 yg mengenali aku..
Entahlah..kadang2 aku rasa aku selalu sgt susahkan kwn2 aku..
Sakitkan hati kwn2 aku..





Aku mintak maaf sebab aku rasa aku nak minx maaf...



Sepanjang aku belajar..dari aku kat Kuala Langat..sampai la ke Batu Pahat..
Ader je hati yang mungkin terasa & tak senang dgn aku..




Aku tahu..
Kadang2 aku sendiri tak perasan aku ader buat silap..
Yela..we'll always feel that we've done right..tak pernah rasa bersalah kalau tak ditegor kan...
Kekadang gak..aku musykil..bile aku dapat tawu yang ader yang xpuas hati dengan aku...






Ader yang kata aku s0mbong...
Ader yang kata aku kedekut ilmu...
Ader yang kata aku gedix..
Ader yang kata aku suke kawan ngan laki jer..
Ader yang kata aku nih mcm bgus je..






Mungkin aku memang salah kot..so..
That' why aku nak mintak maaf pada korg semua..

Erm..ape lagi ek..
Aku nak jelaskan gak kat sini..Yang aku berbesar hati nak berkawan dengan semua orang..
tanpa mengira..latar belakang..kisah silam..mahupun dari mana anda datang..



Cuma..tetapkan nawaitu bila mahu menjalinkan persahabatan..niat ikhlas berkawan..
tanpa mengharapkan kawan kita itu bakal menggembirakan kita atau sebaliknya..






Sebabnya..nobody perfect..terima dengan tulus sebuah persahabatan itu..
Aku minta maaf kepada semua yang pernah berkawan dengan aku dan tidak lagi mahu berkawan
dengan aku..mungkin aku tak mempunyai kepakaran utk menjaga hati seorang kawan..
Aku gak mintak maaf sekiranya aku pernah terkutuk terkata tersindir..
Aku xder MASTER dlm bidang penjagaan hati..Aku ader CERT & DIP CNET jer..hehehe..





Ape sekalipun yang berlaku..gue doakan teman2 gue..supaya..lor semua sukses
dalam ape jua bidang yg diceburi ya..
Maafin gue yah..
Tulus...
..n0ra..

No comments:

Post a Comment

What u guess?