Nov 25, 2009

b0d0h!!!!

KAWAN2..aku sedih sgt bila tgk pic2 nih...aku sampai terkedu..menitiskan air mata..sampai hati d0rg !!!!b0doh!!!haram jadah bet0l la!!!!ni yang aku nak mula mencarut nih!!!!

memang aku rasa nak pijak2 je d0rg yg sanggup perlakukan sampai camnih skali...!!!
em0 tol la aku!!maybe sbb aku ader adik yang masih kecik...


Alangkan adik aku si tiqa tu demam cket pon aku dah xleh dok diam..pelok2 die..die jatuh dari Walker pon aku dah nangis2 kecian kt die ni kan sanggup buat Bayi yang xberdosa sampai camtuh sekali...



aku d0akan jantan & betina yang tawu buat baby ni mampos kene lenyek ngan lori je..xpon ikat kat rail ketapi je..bia hancur cam kentang lenyek!!!!

korg sampai hati ke buat camnih?????b0doh!!!kalau dah dasar manusia yang xpunya rasa simpati dan xdak langsung naluri manusia baik p bunuh diri je r..bengang tol la aku!!!

Aku harap Tuhan akan balas atas pe yang dah manusia b0d0h tu dah lakukan kt baby2 nih..bayangkan la..ade couple yg dah berumahtangga lama punye susah nak dpt anak,d0rg yg dpt ni sanggup buat baby sampai camtuh sekali..dah tawu 'main'..melekat..beranak..baru tawu malu..nak tutup malu buang mcm sampah..Tuhan menjadikan manusia sebaik2 kejadian..sepatutnya yg buang baby ni patut mati dlm keadaan camnih..

Tawulah nanti nasib korg kt akhirat...bagilah peluang baby2 nih utk id0p...korg yg buat nih..leh id0p sampai perangai cam setan id0p suke ria..dpt baby buang jer..b0d0h!!

Tengok nih..sempurna anggota badan sume..nape la sanggup diperlaku smpai camnih sekali...Ya Allah..aku sedih sgt..c0mel baby nih..
Sayang..moge2 sayang ditempatkan disisi Allah dan id0p bahagia di syurga ye sayang..

Kawan2..aku mintak tolong korg doakan yang TERBAIK utk MAK yang xlayak dipanggil mak & BAPAK yang xlayak digelar bapak kepada baby2 yang tak berdosa nih supaya d0rg cepat2la bertaubat sebelum d0rg ditarik nyawa oleh Pencipta..

No comments:

Post a Comment

What u guess?