Nov 29, 2009

Dua & Aku

Aku & Dua..


Aku tidaklah terlalu lama mengenali Dua..
Aku juga tidaklah terlalu memahami isi hati Dua..
Tapi entah kenapa..
Aku terlalu sayangkan Dua..
Aku menganggap Dua seperti darah dagingku sendiri..

Dua ini aku kenali sewaktu aku kehilangan sebuah persahabatan..
Aku sendiri keliru..Tanpa kata dan suara..
Tapi aku dah lama lupakan cerita itu..
Sebabnya..Aku ada Dua..
Biarlah tiada 3..4..mahupun 5..
Aku rasa lengkap bersama Dua..

Pada mulanya..
Aku agak kekok dan segan dengan Dua..
Memandangkan aku tiada siapa2 waktu itu..
Aku cuba dekati Dua..
Dengan harapan Dua sudi menjadi Tiga..



Dua dan aku cuba menjadikan jalinan yang ada bertambah erat..
Ternyata..jika nawaitu kita di landasan yang betul..
Insyaallah..semuanya diberkati..

Walaupun Dua dan Aku baru diawal perkenalan...
Macam2 kami dah tempuh..
Kongsi ketawa,duka,gembira..
Mungkin juga kongsi d0sa & pahala..




Aku dengan penuh pengharapan..
Berdoa..Moga ikatan dan jalinan yang ada..
Akan kekal selamanya..
Insyaallah..


No comments:

Post a Comment

What u guess?