Nov 17, 2009

Rela Atau Terpaksa???


Apa perasaan aku sekarang..menuju ke arah mana ya????
Aku sendiri tak tahu..
RELA ATAU TERPAKSA???
What for aku boh title tuh???
Nta la wei..antara aku rela kan aku aku paksa hati aku..
dan menurut saja keegoan aku...
Just now..i feel that i'll lost what i've found..
LOST & FOUND
Kalau lah cerita tu boleh cari apa yang hati aku mahu..
Aku rasa aku makin hampir ke arah kehilangan Dia buat selamanya...
Dia???Siapa Dia???Dia...also dunn0 how to explain..
Terlalu berat...Terlalu Sukar...
Dia tetap ada dihati buat Selamanya Hingga nafas aku yg terakhir..
Mengenalinya banyak mendidik aku menjadi seorang insan bergelar GADIS!
Merelakan utk dilepaskan juga satu didikan utk aku belajar menerima
APA ITU TAKDIR JODOH PERTEMUAN!!!
n0 point aku cakap semua nih..cuma kadang2 kena luahkan
tanpa perlu bersuara..
takut2 cara kita bersuara boleh buat orang lain terluka dengan lentok kata2 kita..
Maybe YES Maybe N0
aku masih belum cukup bersedia menghadapi WAKTU ITU..dan
aku sangat takut utk berdepan dengan SAAT ITU..
hanya mampu TUNGGU & Terima apa jua kemungkinan yang bakal berlaku...



No comments:

Post a Comment

What u guess?