Dec 8, 2010

Lewat ini...aku masih disini..

Kecik ja aku tgk hang...jom jom malu pa aih...hahaha..
Ayat tu buat aku rilek selepas penat menghadapi hari2 hari..hahaha..sewel dah aku..
Act..minggu ni direct keja pagi 5day okeh..kalot mcm keja sminggu ja aku..tp 5hari x 12jam..tak ka letih..
OT OT OT..kerja la..dari dok rumah tak wat pa..buleh sekupang dua jadi la kan...
Setakat nih..keja semakin hari semakin serasi dgn kaki..tak kesah dah bekawat laju kat line tuh..
Yang penting hati ikhlas bekerja..Insyaallah..kerja akan jadi semudah XYZ..
ni kalau hari2 mai keja dok merungut itu ini dan lagi lagi lagi..
memang penat la jadinya...nama pon kerja..tak stress tak kena marah tak kena bahan..
cuba gitau aku keja pa tak dak suma tuh..
Ok ok..aku dah semakin malas nak hapdet..sebab...MALASLA..hadoyai..
Aku mengharapkan yang terbaik utk kehidupan aku akan datang..sapa yang
 mengharapkan yang tak baik kan kan kan..

Sesama manusia,seharusnya kita mendoakan yang terbaik utk individu lain..
tak gitu teman2..hahaha..tak bley blah aku nih...
Hormat org lain jika anda mahu turut dihormati..
Sayang org lain kalau anda juga mahu disayangi..

BONUS2..cepat cket la bonus oiiii...
hehehe..menyelit gak bonus..

Pasal Nana aku..nothing to say..tak rindu pon..biaq dok sana ngan besi2 burok..hahahah
Kalau ada aku keja nak meronda ja kan..padan muka aku..merempit ja la bulan nih..best pa..
xgadoh kalot ngan kesesakan jalan raya..

Adik aku,Angah..dpt smbg study kt ILP,hope dia maw blajaq sunggoh la kan...
aku leh support setakat mampu,aku kan kakak..hahaha..pulon..
Adik aku,Acik..dah nak abeh SPM..pandai2 la nak cari det..nak dating jgn nk harap det mak ag..aku sekeh laju2 satgi kot..
Adik aku..Wanie..dah makin besaq dari aku..hahaha..asyik kena kutok ngn aku ja..aku kan kakak..
Adik aku...An..ha sorg nih aku xtaw la..fenin fenin...
Adik aku..Tiqa..ok2..dia pengubat stress aku..letih mana pon aku..tgk dia,dgr sora dia..
Memang hilangla penat aku..

Aku sebagai kakak..sedang mencoba jadi sehabis baik..doakan aku ya..
Sekian utk kali ini...
Wassalam..






No comments:

Post a Comment

What u guess?