Nov 24, 2010

Dalam perjalanan ini...menuju destinasi...

Akhirnya sempurna Majlis Konvokesyen ILJTM ke-15 yang berlangsung
di Pusat Konvensyen Taman Tamadun Islam.
Aku sangat3 bahagia dan gembira dengan kehadiran ma & abah..
betapa gembiranya aku disaat aku menuruni anak tangga sesudah menerima diploma..terpancar kegembiraan pada wajah mereka berdua..aku melihat mereka tersenyum seolah2 bangga..mungkinkah?hahaha..
thanks ma & abah..sanggup berkorban apa saja demi ayong..ayong beruntung..
paling beruntung di dunia memiliki kalian berdua...


Aku juga bahagia bila bertemu semula dgn rakan2...


Aku Sayang Dua..
Siti Zauyah & Lina


Terima kasih kepada beliau (Encik Haikal)...salah seorang pendidik yg banyak membantu aku dan rakan2 menjadi seseorang..jasa mereka tidak akan aku lupakan...doaku mengiringi mereka..


Alhamdulillah..kami selamat pergi & selamat pulang..walaupun terlibat dgn kemalangan minima
 yg melibatkan 3biji kereta..huhuh..sedih..keretaku remuk...alhamdulillah tiada kemalangan jiwa..

















No comments:

Post a Comment

What u guess?