Jan 23, 2011

KuRasakanKosong

Aku tak taw pasaipa aku rasa kosong...tapi tak selalu...kadangkadang..tibatiba..
Tapi bila aku ada kat line..tempat keja aku..aku rasa happy sangat..dapat melawak dengan kawan2..
Depasemua mengisi kekosongan jiwa aku yang makin dihimpit kesunyian...hahahaha..
awat nora jadi lagu nih.?????gila apa..heheh..

Sebenaqnya..nak ucap Selamat Ulangtahun Pertama (21.01.11) buat diri aku sendiri kerana berjaya menjadi pekerja yang cekal hati di situ...maksud aku..kat Fuji Semicondutor (M) tuh..hehehe..
Pejam Celik..masa berlalu begitu pantas..kejap ja dah setahun bekerja..Alhamdulillah...rezeki aku masih disitu...
Aku gembira kerja kat situ...Kawankawan semua ok..baik2 belaka...terima kasih buat kawankawan yang sudi berkawan dengan aku..walaupun secara ikhlas atau tak..Ada????Ada aku heran..hehehe

Aku jarang a.k.a malaih bebenor nak update blog..buat apa ada blog pon tak taw la..kutuk la aku kalau nak..aku memang tak heran..hahah..

ByeBye..

No comments:

Post a Comment

What u guess?