Jul 1, 2010

Syukur Ke Hadrat Illahi...

Pejam celik aku dah 5x dpt gaji kt Fuji tuh..hehehe..mksud gue udah 5 bulan lebih aku keje kilang jepon tuh..
Alhamdulillah berkat doa restu mak abah,saudara terdekat,teman seperjuangan,para pendidik aku dulu..aku lansung xberpeluang utk menganggur..syukur sgt2..Doakan kejayaan semasa hdup dan matiku nanti yer..huhuh..

Aku dah mampu support family aku cket2,bagi belanja kt adk2 aku..Shopping tok diri sendiri..
Ni dah nk pose n raya..dah tontu2 den kena support..hehehe..tp xkisahla..dengan berbes0r hati nya aku
belanja famili aku nnt..hehe..

Atiqa si manja aku dah laju melangkah dan hampir mampu berlari..teramatla nakal..aku selalu bwk dia g Giant..kalau bia dia jalan sendri mang parah aku kena ganti brg2 kt Giant tuh..hehehe..semua dia nak capai..

Erm..tanggal 30 Jun shif aku yakni shif C wat program@picnic kt Batu Feringgi..
Asalnya janji  kol 8 dah ader kt Shell BKE..tp standard la kan..time tu plak hujan lebat..tgu renyai baru kitorg gerak rmai2...Best gilerrrrt si0t..hehe
Sakit2 pinggang aku bab join game tarik tali..ader BBQ,xtvt mandi laut yg majoriti dipelopori ole kaum adam jer..kaum hawa masing2 cari pokok nk
bertedoh..Panas...takot ite letong..hehehe..hitam melegam..
Happy tol hari tuh..time otw g sana pn best..20lbeh kereta kot xsilap aku..manyak syi000ok oo0oo..
Hope pasni byk lagi la xtvt dari shif TERBAIK tuh..hehehe..

Sekian...

No comments:

Post a Comment

What u guess?