Sep 16, 2010

Lebaran...

Assalamualaikum semua...
Sekian lama aku tinggalkan bl0g aku yg makin usang ni...
Act,i've no idea..tak tertaip dgn kekunci2 yg ada..hahah..bleh accept ke ayat  tuh..hehehe
Aidilfitri makin hampir melabuhkan tirai..Ramadhan yg mulia dah lama tinggalkan kita
dan tanpa kita sedar..kita makin dimamah usia...
wah..macam la aku ni dh tua sgt..ayat dimamah..haha..
tp realiti kan syg2ku sekalian..ajal maut kita lansung xmampu nk duga..
Mcm2 kisah skrg..mungkin dunia makin hampir ke penghujungnya kan..
Maka dgn itu..siapkanlah diri kita..huhuhu..

Syawal lepas..aku beraya di kampung tmpt kelahiranku..
Kg,Changkat Petai,Tapah..Perak (belah babah) (Raya Pertama)..
Raya ke-2 kami sekeluarga pulang ke Kota Kuala Muda rumah Uci & Tok Ayah..(belah ma)
Happy cket c0z dpt drive ma own car..hehehe..bak kata kwn aku.."n0ra cewi da keta baru"..
whatever la kan..yg ptg aku happy..hehehe..
Raya ke-3..aku kembali ke Fuji (FSM)..sambung keje..
Mlm Raya ke-4 rumah aku kena serbu dek kwn2
sekilang..yg 1shift ngan aku..aku n ma sediakan mee kari n nasik impit tok penohkan perot depa suma..
hehehe..thanks ma..byk membantu..s0ri xsempat nk jemput semua sbb xdirancang 0pen house tuh..
Aku lebih kurang cam kena terjah gak la..lain time aku wat 0pen h0use lagi k...
Lepas ni pon ade lagi umah yang aku nk serbu..hehehe.

Aku makin senang bekerja kt FSM..x pressure..rilex..even as MT..not s0 bad..
Harap2 aku bleh bekerja lama kt situ..smpai pencen pon xpala kot...
hehehe..Happy gak dpt kenal ngan kwn2 kt situ.
Doakan aku berjaya ya..

Sampai ketemu lagi di lain Entry...
Salam Lebaran Buat Semua...



1 comment:

What u guess?