Dec 5, 2011

Apa yang patut aku perkatakan???

Hukum dan ciptaan Allah...patutkah kita ubah?
Bukankah kita patut terima segalanya dengan redha?
Bisakah kita persoalkan segala kejadian dan ketentuan dari Nya?
Apakah dengan alasan 'keadaan yang menyebabkan ia jadi begini dan begitu' kita berhak lawan qada' dan qadar Maha Pencipta???
Mungkinkan segalanya sudah ditentukan Allah...selaku hamba-Nya..
Kita perlu mendoakan yang terbaik..segalanya telas tertulis...



Lakaran Kehidupan by Chomel



Teman by Chomel



Ku Pergi Dulu by Chomel

Maafkan aku sekiranya penulisan aku kali ini membuatkan sesetengah pihak persoalkan kenapa aku ketengahkan insan di atas..bagi aku yang selalu menilai tanpa ketahui hal sebenar ia tidak boleh dikategorikan sebagai sesuatu yang salah..ia hak jari masing-masing untuk menaip..tidak begitu??
Yang aku mampu..mendoakan mereka mampu kembali pada fitrah yang asal..
Amin..

No comments:

Post a Comment

What u guess?