Mar 4, 2011

Kedukaanku diubati mereka dan mereka...

dikala aku merasa duka dan sepi...
riang tawa mereka dan mereka mengubati hati ini...
yang menyimpan sejuta rasa kerinduan pada dia...
dia yang sedang aku sayang kala ini jauh dari pandangan..
hanya kekuatan hati mengikat tali kasih antara kami...
aku menanti dengan penuh harapan agar hubungan ini kekal ke akhir hayat...

mereka dan mereka...
siapa mereka?????
mereka yang pertama dan terakhir....
mak..abah...angah..achik..an..ani..atika...
mereka yang aku tempatkan sebagai ke-2 dalam hati aku...
teman2 seperjuangan...yang memperjuangkan hak kehidupan dan keperluan masing2...

tanpa mereka dan mereka..terutamanya Dia Yang Maha Kuasa...
kesepianlah aku ini...


tidaktentuhalakalaini ;

norahasnizabintimazalan

No comments:

Post a Comment

What u guess?