May 16, 2013

Blogger Lagikah Aku (tanda soal)

Assalamualaikum...

(gelak kuat-kuat..sorang2..)
Aku baca balik semua entri blog ni dari mula start sampaila zaman kejatuhan..hehehe..
means..zaman FB mula mengganas..tp bagi blogger tegar blog depa still hot till now la kan...

Lawak betoi entri2 aku dulu..rasa over gedix kot..kahkahkah..takserupa NORA MAZLAN yang 
sekarang ni..ha yang ni ni..ni la..hahaha..

Banyak betoi dah berubah dalam hidop aku sekarang..last entri aku pon aku taktaw nk post apa main kopipes ja..hundred and eighty percent change.ecece..mcm bleh kira plak..senang cerita totally berubah..
Kerja ja tak ubah...setia lagi dengan Fuji..sayang...hehehe..keja sampai pencen kot..hihi..

Rasa macam nak layan blog balik la...takpa kot noh..lama gila tinggai...

NMP..layan tgk page tu..hehehe..beginner punya tangan..page tu dikendalikan oleh
aku dan Dia..eh..sapa Dia?hehehe..(pulon ngat aih..gedix)..Dia la..alaaaa Dia tu..hat tak hensem kuruih kering tuh.. :P..ok stop merepek..(sambil buat muka serius dihiasi jerawat2 semak dimuka)..
manager page is Me & He..Zhafri..hope so minat kami tu diteruskan sampai cemuih..haha



No comments:

Post a Comment

What u guess?