Dec 3, 2009

Mr.Magic

Diam tak diam..dan 2 bulan aku keje part time kt Mr.Magic tuh...


Actually,kiosk mr.magic nih xbanyak sgt kt malaysia nih..tp lau kt oversea byk la kot..menurut kata supervisor aku la kan...xtawu r tol ke tak..
Aku happy sangat keje situ..walaupon gaji ciput celah gigi jer..ape yang penting..kejesame..tak tak...
ape yang penting..aku enjoy keje c2..lagipon hari2 aku leh tgk mcm2 gelagat org..

bile keje c2 aku ader cket c0nfident berhadapan dgn customer..kerenah macam2 jenis org..
takde la cam kt tempat LI tuh..tak la stress sgt kt IW tuh..tapi kadang2 aku letih walaupon xgune kudrat..letih otak..letih mata..letih telinga..hehehe..tp pepon..syukur sgt LI kt c2..
walaupon xdpt elaun aku xkisah sbb 5minit dari umah aku..

aku happy gak sebab staff2 sume ngam ngan aku..
Miss Zaila,Miss Khoo,Li Jia..
Boss aku Miss Jenny (CEO)..
dan trainee skali ngan aku dari Kolej Komuniti..Sara...
Thanks for all your support & knowledge...
I'll always wish u all the best..
Sayannnggggggg semua...

...Fr0m my ... 
n0ra haSniza @ darkch0mot





No comments:

Post a Comment

What u guess?