Oct 21, 2009

Masa Berlalu....


Masa berlalu..Tanpaku menyedari...
heheheh..Nora ni..
Masa cepat betul berlalu kan kwn2..
Alhamdulillah..setakat nih..aku selesa disini..
Staf2 kt IW nih sgt2 bekerjasama dgn aku..
Happy sgt dpt bekerja ngan dorg sume..dan yang penting sekali aku dpt lakukan kerja yg sepatutnya aku buat..(network lah..)..
Penat mmg penat..tp puas hati..bila sesuatu kerja itu dilakukan dgn niat yg baik..kite akan gembira walaupun sedikit penat...
Mana x nyer..1 lab yg ada hampir 30PC aku kna handle sorg2..jakun sket r aku ni kan..1st time dpt wat keje sendiri..hehehe..nasib bek ader lecturer part time kt cni yang sudi tolong aku..
BOS ok!ape je aku nk,ak minx..maksud aku dari segi hardware la..request aku..die approve ler..
lega r gak..lau x..lambat la keje aku..akhirnya..aku dpt siapkan sume..thanks to CT,& SAFUAN sbbnye aku ader gak contact diorg utk aku refers something that i dunn0..hehehe..thanks a lot fren..
Aku xsempat pon update blog sal raye aku..huhuhuh..xmenyempat dah..hehehe..lagipun aku bz..2in1 aku skang..
2in1 means..aku skang keje part time mlmnyer kt Mr.Magic..hehehehe..boring xtawu nk wat pe kt uma..aku g r keje.. atleast masyuk gak kan..hehehe..sO upload sket r pic raye..hehehe..
usha Tagged & Myspace aku k..
noramazlan88@yahoo.com (Tagged)
nora_norisz06@yahoo.com (Myspace)
Sampai berjumpa lagi...


No comments:

Post a Comment

What u guess?